Pomóżcie, bo nie rozumiem!

Autor: rafalm_at_a4.pl
Data: Thu 22 Nov 2001 - 13:28:53 MET

Otóż sytuacja wygląda tak. Mam kompa na MSI BX Master z C800 9nie podkręcony
do tego dźwięk na ISA, modem Zoltrixa PCI i k.graficzną GF2MX200. Wszystko
chodzi sprawnie i bezproblemu, tylko wczoraj chciałem sprawdzić w systemie
czy mam uaktywnione DMA przy CDROM-ie i spojrzałem na informacje o systemie
a tam zamiast 128MB RAM jest 127MB. Zresetowałem kompa i sprawdzam jest...126MB.
Myśląc, że może pamięć jest uszkodzona zmieniłem na inną (Kingston) tym razem
o większej pojemności 256MB. Sprawdzam, a tam znowu o jeden 1MB mniej;255MB!
Co jest! W biosie zmieniłem taktowanie pamięci na 3 i bez zmian. Również
żaden program nie może zabrać tego mb, bo nie mam takiego programu.
Panowie co jest grane?!Kto mi kradnie megabajty?
Rafał