Problem z DMA

Autor: Jakubek (JEM_at_avmedia.com.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 19:12:06 MET

Nie mogę włączyć trybu DAM dla Pioneer dvd-rom dvd-105
Mam komunikat:
Tryb DMA może nie być zgodny z kontrolerem, dyskiem twardym lub stacją
CD-ROM. Skontaktuj się z producentem sprzętu lub odwiedź jego stronę , aby
sprawdzićczy urządzenie obsługje tryb DMA. Kliknij przycisk OK aby włączyć
tryb DMA.
Klikam OK, DMA się zaznacza, klikam OK w oknie ustawień, restartuję kompa i
NIC dalej DMA nie jest włączone.
Mam:
Win ME
Płyty nie pamiętam jakaś ASUSA z końca 1998 roku pod dysk scasii , dysk IBM
DDRS 391-30D scasii, procesor PII 350, 128 RAM, Sound Blaster Live!.
Proszę o pomoc bo ręce mi opadły a nie jestem za dobry w te klocki.
Dzięki za pomoc

Jasiu