Re: Sideband Adressing

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 18:45:54 MET

Użytkownik Jacek Pietruszczak <jpietrus_at_hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9tc59h$q5m$1_at_news.tpi.pl...
> Mam Creative GB1000 (GeForce2 GTS) i nie wiem jak włączyć Side Band
> Addressing (adresowanie po ubu zboczach zegara) na referencyjnych

Pomylił Ci się DDR z SBA.
Sba daje w praktyce niewidoczne okiem
przyśpieszenie a często obniża stabilność.
Poczytaj sobie na http://benchmark.pl
Zobacz w biosie płyty ew. Powerstrip.

> sterownikach. Da się go włączyć na firmowych sterownikach, ale te są
> najwyżej o numerku 6.50, a referencyjne mam 22.80. Czy trzeba
> grzebać w rejestrze, czy da się wtedy jakąś zakładkę dołożyć (taj jak z
> zakładką do podkręcania)? A może jakieś programy firm trzecich są
> (sprawdzałem NVTweak i PowerStripa - chyba nie mają).

PS ma na 100% i zależy wszystko od Twojej płyty
i czy Creative Labs udostępnił tę opcję w biosie
karty.

PeJot