Re: Dysk HDD

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 17:50:21 MET

Użytkownik "Ulkesh" <ulkesh_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> I co sie tak rzucasz?

bo zadajesz glupie pytania w stylu: moj samochod nie chce jezdzic, nie
wiecie czemu ?
a my mamy sie domyslic nie znajac zadnych szczegolow.
i nie mowi sie "dysk hdd" tylko dysk twardy albo po prostu hdd bo to skrot
od Hard Disk Drive

> Caviar 30Gb - 307AA na EIDE.
>
> Inne dyski mi dzialaja na mojej plycie, to z dyskiem cos nie tak.

nie napisales czy kupiles uzywany czy nowy.
skoro sprawdziles tasme, na kontrolerze inne dyski chodza, jezeli nie chce
pojsc ani jako master, ani tez slave, ani tez cable select przy podlaczaniu
go bez innych dyskow ani tez cd to na 99% dysk jest zepsuty.

pzdr.
trzmiel