Re: sprzetowa emulacja myszki c.d.

Autor: amulet (amulet_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 14:14:53 MET

Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Niekoniecznie.
>
> To o czym mowisz do pcremotecontrol z irda ktora chce kupic od ciebie.
>

> A mnie interesuje sprzetoewa realizacja emulatora myszki, poniewaz
>
> emulator sprzetowy jest szybki.
>
> A wczesniej chce aby jeden komp generowal na swoim porcie szeregowym
>
> takie kody,
>
> ktore bedzie czytal drugi komp podlaczony z tym pierwszym przez kabel
>
> szeregowy z przeplotem i bedzie czytal na porcie myszki.
>

> Czyli w jednym kompie pisze na port komendy sterujace myszka w drugim
>
> pececie.

> [...]
Bardzo proste, rozebrac myszke i tam gdzie sa fotokomorki (2chyba) dac jakis
multi vibrator (migajaca dioda) przytknac ja do tej fotokomorki i zkrecic
tak zeby swiatlo tam nie dochodzilo. kursor bedzie sie sie ruszal na ekranie
;)
ps. napisz jaki to system ten z banerkami ?
bo chyba jeszcze odswierzenie stron musi byc.