Re: CTX 15" obraz jak przez mgle

Autor: Skilerek (skilu_at_poczta.fm)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 09:57:23 MET

21 lis 2001 .:martin:. napisal:

> Mam 3 letni monitorek CTX. Od pewnego czasu zauwazam efekt
> zamglenia obrazu. Czy da sie na to jakos zaradzic, czy tez
> mam sie rozgladac za nowym sprzetem?

Podciagnij troche kontrast (jak nie w OSD monitora to
sterownikami w systemie), przyciemnij troche, podrasuj kolory i
na jakis czas powinno wystarczyc... Nie wiem co moze byc
przyczyna, ale 3-letni CTX nie powinien sprawiac klopotu!
A moze po prostu kupiles jakas cienka karte graficzna i taki tego
efekt...

pozdrawiam
Skilerek