Re: Monitor ?

Autor: WiktorM (wiktorm_at_cad3d.helion.com.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 21:12:15 MET

Hej!

Obywatel Larus w artykule <o4qkvt47l7o0bvd96o3l7gsgb4jd7gujuf_at_4ax.com>
napisał:

>Wymagania:
>min. h.freq = 95 kHz
>cena max. 1400zl
>
>Co do jakości ma - ma byc EXTRA, ale rozumiem, że ideału to raczej nie
>znajdę, wiec najważniejsze cechy to ostrość i zbieżność kolorów,
>lekkie uchybienia w geometrii mogę chyba znieść, ale lekkie :-)

ELSA Ecomo 321

trudno będzie znaleźć za taką cenę, ale się zastanów :) (ja też szukałem
czegoś za 1400 i skończyło się na tym że dorzuciłem 150zł na Elsę)
W duecie z Radeonem jest zajeb...sty :)

>Ogolnie co lepiej - jakas wybajerzona płaską 17" czy może wypukłą 19"

W wypukłej 19" uchybienia w geometrii chyba nie bedą już takie lekkie.
Po tym czego oczekujesz od monitora - odpowiadam:
wybajerzona 17" = Elsa 321 :)

>Zaznaczam, ze płaski ekram raczej nie jest priorytetem dla mnie ...
>Obraz ma być naturalny, nie żaden wklęsły, ani znowu np. płaski od 1
>strony, a z drugiej tylko udający płaski ...

Nic z tych rzeczy w tym modelu

>No i musi być w miarę łatwo dostępny ...

Z tym kiepsko :(

Pozdrawiam
WiktorM
PS