Matrox DH i podlaczenie TV

Autor: Tadeusz Jodłowski (jo-ta_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 20:52:34 MET

Nie wiem czy to najodpowiedniejsza grupa na to pytanie, jezeli nie prosze o
wyslanie mnie na odpowiednia.

Mam karte graficzna Matrox DualHead G400.
Razem z karta dostalem przejsciowke do podlaczenia TV, wyjscia S-video out i
video out.
Kupilem kabel, ale nie wiem czy dobry - nikt w MediaMarkecie nie umial mi
pomoc.
Jest to kabel "4 bolc. Mini DIN / 2 x wtyczka cinch na wtyczke Scart z
przelacznikiem kierunku. Do laczenia urzadzen SVHS /Hi8 z laczami MiniDIN
(Hosiden) i laczy scart. Osobno osloniete przewody C i Y). Kierunek
przeplywu sygnalu moze byc ustawiony za pomoca przelacznika."

Czy to jest zly kabel (jedna wtyczka cinch przy zlaczeniu kabli wisi luzem,
ale nie bylo z tyklo 1 cinch), czy ja nie umiem tego poustawiac?

Czy ktos uzywa telewizora jako drugiego monitora (do wyswietlania DVD np.)?

Bardzo prosze o pomoc.