Re: "flaszowanie" Zoltrixa

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 12:38:48 MET

Użytkownik Toltek <toltek_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tbm3t$8k1$5_at_news.tpi.pl...

> to:
>
> a ma to jakies znaczenie? Sterownik jest chyba jeden dla wszystkich,
prawda?

Nie! Sybbol modemu (FM-VSP366i) był używany przez wiele wersji modemu (dwie
różne płytki, różne chipsety Rockwell i BIOSy), dlatego tak istotne jest
dobranie sterownika!
Kiedyś MEGABAJT puścił na rynek dobre modemy ze złymi dyskietkami, do dziś
nie wiedzą z czym to jeść.

> A moze konfigurowac nalezy inaczej?

Trzeba skonfigurować, ale może zmieniłeś fabryczne ustawienia modemu
zapisane w nim samym?
Wywołaj na terminalu taką komendę:
AT&F&C1&D2
Ale pełen zestaw komend dla tego modelu mogę podesłać Ci na priv'a. Ale do
cholery muszę znać ATI3 i ATI6 !!! Podeślę Ci driver i sprawdzisz z
aktualnym.

Maciej N.

P.S.
Sam używam tylko tych modemów (mam trzy) i dwa mają trzy wyjścia mini jack,
a trzeci dwa. Ten sam modem: FM-VSP366i.