Re: Znowu modem:(

Autor: Jeremi (jeremi_at_poland.com)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 22:06:05 MET

Użytkownik "GoTaR" <gotar_at_priv0.onet.pl> napisał w wiadomości

> No tak - jeśli działa inne urządzenie to wniosek jest prosty: bruździ
> windows.

Qrde!! Zabrzmialo to jak wyrok ostateczny:(
Moze jednak cos jeszcze mozna zrobic? Moze cos w Biosie zmienic?
Przeciez troche ludzi ma Asmaxy z Win i dzialaja! A skoro u kogos dziala, to
i u mnie powinno.
No dobra, moge sie teraz zgodzic z tym, ze to wina Windy, ale to takze musi
miec jakis powod i pewnie mozna to jakos sprawdzic i zmienic.
Ponadto: w kompie mam dwa twardziele, na jednym W98SE a na drugim W2000Prof
i oba systemy nie chca widziec modemu.
Moze to jakas wskazowka?

--
Pozdrawiam,