Re: nowa bessa RAM-owa ??

Autor: ..Aldi.. (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 12:09:42 MET

> powiedz, czy według Ciebie była nadzieja na utrzymanie niskich cen.

to było piękne, ale nie mogło trwać wiecznie...
założę się, że się pozbywali nadwyżek produkcyjnych
ciekawe, czy to tylko polska tendencja czy cały świat podniósł
ceny pamięci?

> BTW powinieneś się cieszyć że ceny nie wróciły do poziomu 800 zł za
> 128 MB PC133, jak to jeszcze nie tak dawno było, a tylko do tych 160 zł
> mniej więcej.

cieszę się, cieszę ...
tyle to jeszcze nie ma - wczoraj na giełdzie pod Spodkiem 128 za 70-75 PLN

jeszcze rok temu (we wrześniu) kupiłem sobie 64 MB za ... 300 PLN
a w grudniu były już 2x tańsze... mało mnie szlag nei trafił
teraz mam nadmiar (1 komputer 320 MB, drugi komp. 256 MB)

pozdrawiam
Aldi