Re: zasilanie z samochodu

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 08:46:23 MET

Użytkownik Bucz <Bucz_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bf83275_at_news.vogel.pl...
> jak zasilic domowego blaszaka z akumulatora samochodowego
> zastanawiał sie ktos nad tym kiedykolwiek wiem ze jest to mozliwe!!!!

ot ciekawe , ale walnij na liste z elektronika , bo pewnie będzie trzeba dać
jakieś stabilizatory i inne (ocze zamiast zasilacza komputerowego) zeby do
wtyków szło czyste 12V i 5V a nie np. 11,7 lub 13V !
i sprawa płyt ATX ! czeba jakoś taką odpalić !
dodatkowe zasilania do gniasda płyty........

powodzenia