Problem z Shuttle AK31

Autor: Kowal (kamilhyska_at_poland.com)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 00:36:05 MET

Witam, od niedawna zmieniłem mojego Solteka 75KAV na Shuttle AK31, wszystko
niby hula (256 MB DDR) choć spodziewałem się, że będzie chodziło lepiej...
Wszystko by było ok, gdyby nie fakt, że niejednokrotnie po wyłączeniu kompa,
ten ne chce wystartować, wogóle się nie bootuje, pomaga jedynie kilkunasto
minutowe czekanie, wtedy dopiero po ok 10min. można go włączyć i wszystko
staruje, nie pomaga resetowanie comosu. Przy starcie pc nie wydaje żadnych
dzwięków. W czym może być problem ? Prosze o pomoc.
Moja konf. D700,256 RAM,40GB IBM,LG12/8/32 , Gf MX.