SOYO

Autor: Sylwia (s-chan_at_go2.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 00:27:08 MET

Cześć.

    Przeczytałem w Internecie recenzje płyty SY-K7V Soyo Dragon Plus (Via
266A) i bardzo mi się spodobała. Mam jednak problem z jej zakupem, bo ponoć
nikt w Polsce nie handluje płytami tej firmy. Pisałem nawet na tę grupę, ale
nikt nie udzielił mi odpowiedzi na pytanie gdzie bym mógł ją nabyć. Myślałem
nawet o kupieniu jej w Niemczech, ale nikt z moich znajomych nie jeździ w
okolice Oldenburga gdzie znajduje się przedstawiciel na Europę. Myślałem
również o zakupie jej przez Internet w jakimś sklepie internetowym, ale nie
znalazłem takiego który by ją mógł mi zaoferować.
     Byłbym zatem bardzo wdzięczny za wskazanie mi miejsca, lub sposobu
nabycia tejże płyty.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Zaręba Dariusz
makumba_at_go2.pl