maxi sound 64

Autor: KUBA (tomtech_at_jmenter.com.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 23:07:11 MET

witam
mam problem z karta maxi sound theart lub home studio. pisze chyba poniewaz
dostalem "gola " karte z tego co znalazlem w necie jest to jedna z tych
dwoch kart, sciagalem pliki ze strony firmowej niestety nie rozponaje ich.
Karta raczej jest sprawna, bo dzialala u qmpla, niestety kumpel nie ma
sterownikow. Windows 98se rozponaje ja jako maxi 64 series. czy ktos moze
posiada taka karte i ma do niej sterowniki??? w razie czego prosilbym o
przeslanie na priva.
Pozdrawiam
KUBA
ps.karta posiada zlacze na dodatkowa pamiec simm(to tak dodatkowo dla
rozponania:)