Re: Sony CD-RW 1.3Gb - double density - co to?

Autor: Marek (1970_at_marziel.freeserve.co.uk)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 19:53:59 MET

"BossMan" <b0ssman_at_skrzynka.pl> wrote in message
> nie, double density to podwojna gestosc/upakowanie
> plyta jest jednostronna
> wada takiego rozwiazania: plyty dd czytane sa tylko przez nagrywarki dd
> w praktyce: tylko przez nagrywarke sony..

ech, oczywiscie chodzilo mi to, czy "zwyczajnie" (zwyczajnie? :) zrobili
zapis na obu stronach - stad "double sided".
nie znam plyt, posiadajacych FIZYCZNIE jedna strone ;)
dlatego spekulowalem, czy byc moze tak to "rozwiazali" - j.w. - czy jednak
przez podwojna gestosc zapisu na jednej stronie, a moze dwie warstwy zapisu
na jednej stronie?
natomiast plyty sa zwyczajnie do kupienia.

marek