Re: Przelotka FCPGA->Slot1

Autor: Radek Bubnowski (cegla_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 19:35:10 MET

On Thu, 8 Nov 2001 17:37:17 +0100, "Radio Erewan"
<radek_at_broffsee.com> wrote:

>Sprzedawca twierdził, że przelotki są dobre na niższe częstotliwości, a przy
>800-1000 pojawiają się problemy.
>Twierdził, że na płycie takiej jak moja Asus P2B nie udało mu się zapuścić
>nawet 800... (a jak powiedział - zaczynali od 1000).
>
>Nie za bardzo chcę wywalać kilka stów na nową płytę, ale wysłużonego PIII
>450 chętnie wymienię na cos rozsądnie taniego/szybkiego.

temat asusa p2b i prockow pod niego byl juz wielokrotnie walkowany
na grupie - przejrzyj starsze posty.
co do przelotki - imo nie ma co oszczedzac 10 pln na niemarkowej
jesli ma nie dzialac. to smieszny pieniadz. szczegolnie polecana
jest MSI, ja mam abita i tez jest oki.
revision plyty nie ma wlasciwie znaczenia przy dobrej przejscowce
ale warto pamietac, ze w polsce bylo duzo fake`ow wlasnie z rev
1.02. chociaz spotkalem sie z opiniami, ze te fake chodzily bardzo
dobrze - nawet lepiej od orginalow :)
zastanawia mnie troche sprawa mnoznika. p2b daje max 8.0.
spotkalem sie z opiniami, ze mnoznik jest tak czy siak wymuszany
przez procka (ja mam 633 czyli 9.5) ale inne zrodla twierdza, ze
wysokie mnozniki wchodza na miejsce niskich (5.0, 5.5). wiem, ze
czasami trzeba ustawic na zworkach konkretny mnoznik, innym razem
zas ustawienia zworek sa ignorowane.
co do biosa - najnowszy to 1014 beta 1 a nie 1012.
osobiscie korespondowalem z gosciem, ktory bez problemow
zainstalowal u siebie cel 800. na grupie jest watek dot. udanej
instalacji celka 900. ciekawi mnie czy ktos puscil G-cela :)
pozostaje tylko wyklinac polityke intela dotyczaca nowych cel-T
:((

--
klaniam sie,
cegla