kontroler Hpt 366 na abicie i instalki..

Autor: lupazoom (lupazoom_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 09:57:51 MET

witam...

Sprawa wyglada tak ze mam sobie zainstalowanego xp-eka oraz winde 98 SE. I
wszystko byloby w porzadku gdyby nie kontroler HPT 366 na mojej plycie
glownej Abit BE6 II i podpiety do niego IBM DPTA 372050. Jak zainstaluje
sama winde 98 to jest ok i wszystko dziala ok ale jak probuje postawic na
drugiej partycji xp to pojawia sie blue screen i moge jedynie restartowac.
probowalem juz oszukac xp i zainstalowac go na normalnym ide a potem podpiac
pod hpt ale to nic nie daje bo nie moze sie zaladowac. ale jak tylko podepne
go z powrotem pod ide to jest ok... nie mam zamiaru zostawiac twardego bez
udma66 bo na tym strace dlatego prosze o pomoc...
pamietam ze tak samo mialem z linusiem i w koncu po wielu probach dalem
spokuj... tym razem chcialbym miec oba systemiki bo xp jest naprawde ok...
pozdrawiam

--
||||||||OOlupazoom_at_wp.plOO|||||||||||