Re: Czym smarowac wiatraki

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 00:04:01 MET

domleg wrote:

> Jakis czas temu na grupie byl watek o wyciszaniu kompa, i ktos wspomnial tam
> o smarowaniu wiatrakow. Czego najlepiej uzywac i, przede wszystkim, jak to
> zrobic? Rozlozyc caly wentylator, czy tylko zerwac nalepke i tam wpuscic
> pare kropel smaru?

Ja używam smaru silikonowo-teflonowego: starcza na kolejno 6, 5, 4...
miesięcy(ące) pracy 24h/dobę. Mowa o coolerze na procku: każdy inny smar
(np. WD40) za szybko mi się "ugotował" ;-(((

W celu nasmarowania coolera "rozbieram" go prawie doszczętnie!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|