Re: VIA KT133A...

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 12:25:11 MET

SS <ssobie_at_poland.com> wrote:

: Mocno powiedziane (lub raczej napisane ) ale jest w tym duzo prawdy

Mocne slowa to jedyna mocna rzecz, jaka maja VIA-szowinisci - bo chipset
made in [...] delikatnie mowiac do nich nie nalezy...

Szczegolnie mocnych slow potrzebowac musza ci, ktorzy wyladowali z zapasem
plyt na walnietych ukladach - teraz szukac musza naiwnych, ktorzy to kupia.

ROTFL

Sorry Winetou, ale jak ktos lubi miec Durona, sluchac Edytki, i slawic VIA
to opis ten do mnie po prostu nie pasuje. Byc moze dlatego ze jestem lamerem
i lubie miec komputer dzialajacy - a nie taki w ktorym zawsze mozna cos
naprawic, lecz on sam nigdy dobrze nie pracuje.