Re: Tuning Rivy TNT2 M64

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 16:38:27 MET

Łukasz 'ptashek' Szmit <ptashek_at_pb201.pyskowice.sdi.tpnet.pl>
wypowiedział(a) się w następujący sposób:

> Czym je zmieniasz

tntclk - z zestawu Fachmana ...

> i jakie są efekty (że wzrost wydajności to wiadomo - ale
> bardziej chodzi mi o sprawy temperaturowe i stabilność).

ciezko powiedziec ... eksperyment to pomocnik takich jak Ty:-)

> Ja użyłem Riva Tuner.

nie znam ...

> Jeszcze jedno pytanie... czy dla Rivy TNT2 M64 można włączyć SideBand
> Addressing lub też FastWrites? (default: SBA = off, FastWrites = off)

ale oc o chodzi? Nie mam pojecia o czym piszesz:-)))

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
z dolu pozdrawiajacy.