Re: CD-W516EB i error

Autor: rafalm_at_a4.pl
Data: Thu 15 Nov 2001 - 16:26:43 MET

> kontroler
> OK,sorry
> ABIT KT7A-RAID, przy czym nagrywarka nie jest podpieta do raid'a. Za to jest
> podpieta do 'zwyklego' kontrolera na plycie, ale na tej samej tasmie co
> stara nagrywarka mitsumi 2x6 CR-2600TE.
> Oprocz tego, dwa dyski podpiete do raida(kazdy na osobnej tasmie) - nie
> chodza w raidze !!!
 Czy w menadżerze urządzeń jest dostępna opcja DMA? Zdarza się, że po
  instalacji softu do kontrolera nie ma tej opcji. Mam co prawda płytę na
  Intelu z raidem, ale po instalacji softu znikneła mi mozliwość zaznaczenia
  dma. co prawda nie ma wpływu to na transfer, ale nagrywara pod nero za cholere
  nie chciała mi nagrywać. Przy kończeniu zapisu Lead in po prostu wyskakiwał
  błąd i był koniec nagrywania i płyty. Dopiero po odinstalowaniu softu wróciła
  możliwość zaznaczenia dma i już nagrywał bez problemu.
Rafał