Re: Znieksztalcenia w flatronie 795...

Autor: Slaw (blaszk_at_polbox.com)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 14:23:59 MET

> Czy naturalne sa w plaskim LG Flatronie 795 znieksztalcenia
> po lewej i prawej stronie, objawiajace sie zwezaniem obrazu
> (tzn. np wskaznik myszki, literka przy lewej/prawej krawedzi
> jest rozmiaru 75-80% w porownaniu ze srodkiem),
> czy to raczej uszkodzenie monitora ?
>
> Mozliwe, ze to skutek technologii zastosowanej przez LG do "splaszczenia"
> obrazu
> (w plaskich IIyamach czy Sony tego nie zauwazylem, ale to juz inna klasa
> monitorow
> i pewno inna technologia) ...
> Pozdrowienia
> [...]

Oddawaj do serwisu, używam od 7 miesięcy takiego monitora i jest wszystko
ok.
Niestety kupowanie monitora to ruletka, przekonałem się po zakupieniu 2
monitorów
Sony G400. Postawione jeden obok drugiego miały diametralnie różną jakość
obrazu i
nie była to bynajmniej sprawa regulacji ...
Pozdrawiam
Sławek