Re: czestotliwosc odswierzania a ostrosc

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 03:27:22 MET

On Wed, 14 Nov 2001 11:49:45 +0100, "Maciej Nowak"
<novaxim_at_poczta.onet.pl> wrote:

>testowalem. Musze potwierdzic, ze nie ma zbytnio regul. Ostrosc zalezy od:
>- monitora,
>- karty graficznej,
>- sterownika,
Sterownika? Tu mnie zagiales. Powiedz mi co ma sterownik (zakladajc ze
testujemy rozn ena tej samej karie graficznej ;-) do efektow
generowanych badzto przez sam monitor, kable sygnalowe badz tez
analogowe filtry bedace na wyjsciu karty?

>Jesli zalezy Ci na ostrym obrazie to uzywaj markowych produktów i tu
>polecalbym: MATROX'a lub Diamond'a.

Ten drugi to tylko wtedy gdy zadowoli nas jakis zabytek.
A najglupsze jest to, ze zapomniales o ATI, ELSie czy tez
Guillemoncie.
A jesli juz rzucasz zabytkami to czemu nie wspomniales o STB?

[ciach truizmy]

>testowac na nich drugie urzadzenie. A i od BIOS'u i sterowników wiele
>zalezy!
CO ma do tego bios i stery. CHip graficzny generuje piksel i nic
wiecej. Dalej jest pretwornik D/A a za nim filtry kabel i monitor.
Gdzie tu widzisz miejsce na wplyw sterownikow czy tez biosu?

POzdrawiam
GLide