Re: jaki procesor na P2B

Autor: YAQB (jajor_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 11:30:38 MET

> chciałbym założyć jakiś nowszy procesor na płytę
> P2B, bios 1012, rev. 1.02, nie wiem tylko co z tym

Ostatnio chcialem upgrade'owac Asusa P2B moje brata. Po wielu bojach okazalo
sie, ze aby odpalic na tej plycie procesor na jadrze Coppermina (P III - o
napieciu ponizej 2v lub odpowiedniego celerona) musi to byc wersja 1.04
(moja byla 1.03).

Widze, ze Twoja do 1.02 wiec jedyne co Ci pozostaje to zainstalowac PIII na
jadrze Katmai z napieciem 2V - maxymalny jaki istnial 600 MHz.

Pozdro