Riva TNT2 M65 i problemy

Autor: Darek (darkvad_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 06:05:47 MET

Moze mi ktos odpowiedziec na temat kart z rodziny RivaTNT2 ?

mam taka i przeklinam dzien w ktorym ja kupilem bo wyprawia rozne dziwne
rzeczy wiesza caly system przy probie uruchomienia gry lub programu
wykorzystujacego grafike 3D instalacja roznych sterownikow nic nie daje
windowsy 98/ME/XP wariuja na tej karcie przy XP juz jest zupelny odlot bo
sie zawiesza nawet jak wskaze kursorem mychy plik MPG hehehee kupa smiechu
jedynie Win2K jakos sobie daje rade z Tym wszystkim chodzilo to Rivsko na
plycie Soyo z chipsetem Intela a teraz chodzi na Asusie z chipsetem Via i
dalej sa te same problemy zostaje chyba wywalic te Rive przez okno co o tym
myslicie ?