Re: Problem: Riva TNT vis W2k

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak_at_eranet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 04:03:15 MET

Witam serdecznie!

> Starałem sie wyszukac rozwiazania w archiwum grupy, lecz bezskutecznie
(moze
> nie bardzo umiem...)
> Mój problem:
> karta Asus V3400TNT 16 MB TV in/out i W2k (NTSF)
Mam podobna konfiguracje

> Pod W98 wszystko było OK, po przejściu na W2k nie moge nic nagrac z
kamery.
> Przy instalacji karty równiez były problemy tzn nic z oryginalnej płyty CD
> (to czyba strowniki) nie dało sie wgrać. Karta chodzi pod sterownikami z
> W2k.
> Nowe sterowniki (np. 5.33 beta) też nie pomagaja.
Sterowniki to jedno, a trzeba jeszcze zainstalowac Live 4.6b2 (tez beta),
podczas jego instalacji zostanie zainstalowany odpowiedni capture driver i
program do przechwytywania obrazu. Dzisiaj to zainstalowalem to i taaaddda -
dziala!!!! IMHO pod Win98 dzialalo znacznieeeee lepiej i wydajniej, ale i
tak nie jest zle - juz po dwoch latach ASUS wypuscil dzialajace jakos
drivery (beta) do V3400TNT i W2K!!! Co za pozadna firma!

pozdrawiam
    Mikolaj

PS: wlasnie sprawdzilem z VirtualDub'em tez dziala