Plyta widzi tylko polowe ramu

Autor: Jarek Pudelko (Jarek.Pudelko_at_NOSPAM.ceti.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 23:26:23 MET

Witam

Problem moze i smieszny, ale przy rosnacych cenach pamieci, kosztowny.
Kupilem ostatnio w celu pgrade (mialem 2x128MB) kostke 256MB. No i okazalo
sie, ze moj Abit BX133-RAID widzi tylko polowe (ciekawe, czy lewa czy prawa,
bo DIMM jest dwustronny). Sprawdzilem na ASUS'ie i bylo ok. Widzial 256MB.
Sprawdzilem na innym Abit BX133 i to samo co u mnie. Widzi polowe.
Bios mam najnowszy, w sa niezalezne od obsadzanego slotu oraz ilosci aktua
lnie wsadzonych kostek DIMM.
Co to moze byc?
Kupilbym 512MB ale jak mi zobaczy 256 to co zrobie?
Z gory dzieki za odpowiedzi...

--
Jarek Pudelko
<Z adresu email usun 'NOSPAM.'>