Re: i815 vs. Via 133 (bez pojny proszę ;-))

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 11:10:53 MET

GLide <glide_at_kreacja.pl> wrote:
: Jesli kupisz badziewna plyte to czy ma Via czy superstabilny i
: kompatybulny BX to i tak mozesz miec problemy. Zauwaz jak wielu userow

O i815 nie wiem, czy jest schrzanione. Moze tak - moze nie.

O 686b wiem, ze ma feler. No to czy ja jestem masochista, aby
brac chipset, o ktorym od poczatku wiem ze nie jest w porzadku?

Zreszta - jezeli zaakceptujemy VIA takim, jaki jest - z bledami
- to zaniknie bardzo wazny bodziec zmuszajacy firmy do QC.

: Bo widzisz ja na ogol nie mam problemow z plytami glownymi :-) (moze

Ja tez. Nie mam - juz - po prostu chipsetu VIA. :)

: To fakt, ze plyta na VIA jest w konfiguracji troche trudniejsza
: (trzeba przeciez te sterowniki zaistalowac - kto by pomyslal), ale

Wlasnie... jak to zrobic w Linuksie? ;>

--
Slawomir Marczynski (Mr)