Re: Polerowanie szyb - istnieje taka usługa ?

Autor: FoxŁódź (mullder_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 09:08:29 MET

sam się nad tym zastanawiałem i rozmawiałem z różnymi firmami. Nikt nie chciał
się tego podjąć, pojęcie polerowania szyb istnieje tylko w odniesieniu do
miejscowych uszkodzeń, przynajmniej jeśli chodzi o zakłady uzługowe... . Ja u
siebie nie mam takiego duzego problemu, bo przednia szyba kosztuje już w
okolicach 500-600 PLN (mam nadzieję ze ta cena się drastycznie nie zmieni, bo
pochodzi z sierpnia..) i wymienią ją chyba na wiosnę...

Uzasadnienie tego było wszędzie takie, ze ręczne polerowanie tak dużej
powierzchni jest potwornie trudne i nie uzyska się idelanie gładiej, zafalowania
będą męczyć wzrok, a koszt byłby i tak bardzo wyskoki... .

tyle ile mi się udało dowiedzieć w tym temacie w sierpniu...

pozdr

Fox