Re: Pamieci a FSB - pytanie

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 20:31:39 MET

> roceka ma Durona 800 (8 x 100). Wiec pytanie mam takie: czy mozna by
zmienic
> fsb na 133 i w zwiazku z tym by bylo ok.800 - zmienilbym na 6x133 (bodajze
> 798) czy jest cos takiego mozliwe z poziomu samego biosu czy tez musz
> mostakowac przerwy grafitem ?
> plytka to ecs k7vza.
musisz pomalowac mostki jesli chcesz zmieniac mnoznik
btw czy ta plyta wspiera zmiane mnoznika przez bios? jesli nie
to nie obejdzie sie na pomalowaniu L1.. trzeba bedzie kombinowac

a pamieci tak w ogole to powinny chodzic, moze im za duze wymagania dales?
(cas2 i turbo)? zmien na najnizsze ustawienia, jak bedzie chodzic to
stopniowo
zwiekszaj

pozdrawiam
BossMan