Re: Zawiechy Winodows + Sprzęt

Autor: Damian K. (damian12_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 19:32:26 MET

Użytkownik Damian K. <damian12_at_NOSPAMgo2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9sjkf1$p2c$1_at_news.tpi.pl...
> Wekszośc z was juz pewno mysli ze NTG, ale mi sie zdaje ze raczej TG :-)
> Otóz było to tak:
> Siedzialem sobie w Inecie a tu nagle dup nie ma prądu (niestety UPS'a tez
> nie ma :(. Wiec sobie mysle nic dziwnego. Prad przyszedl po 15 minut i nic
> nie podejrzewawszy wlączylem komp. Wszsytko uruchomiło sie cacy.

Naprwade nie wiecie co to jest. Moze nowe fakty wam pomogą. Troche się
pobawiłem i na dwa dni to pomogło ale dzisjaj wszsytko od nowa. Troche sie
wkurzyłem i wywaliłem wszystkie programy z autostartu (wszsytki!!!) i chodiz
normalnie. Wiec co to do cho**** jest. Juz nie mam sił.

BŁAGAM O POMOC

Pozdrófka
Damian K.