Re: SB AWE32 pnp

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 15:05:00 MET

On Mon, 12 Nov 2001 14:29:47 +0100, "rao" <nezumi_at_terramail.pl> wrote:

>Wylaczyc kontroler IDE na sb??? Jesli dobrze Cie rozumiem to masz konflikt
>przerwan i w tym przypadku lepiej pobawic sie z przerwaniami sb niz ide ;)

No wlasnie problem w tym, ze tam nie ma zadnego jumpera - tylko trza
to zrobic jakos programowo. Kiedys mi sie juz udalo, programem ISA
Plug&Play Configuration Utility czy jakos tak, ale aktualnie mi to nie
dziala .. nie wiem jeszcze czemu... moze jest jakis inny sposob.
Kontroler - nawet jak go wylacze w Windzie 98, to i tak zabiera mi 10
przerwanie.

Plyta ABit BX6 rev.2 - mam obsadzone prawie wszystkie sloty - jedna
PCI/ISA wolna i kazde przerwanie na wage zolta :)

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie