Re: Kilka pytań i zestaw do oceny... :-)

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 12:21:31 MET

On Sat, 10 Nov 2001 18:44:34 +0100, "FiLiP" <filip3d_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Nie zależy mi zbytnio na super dopace w 3D. Czasami będę sobie pogrywał, ale
>znacznie częściej bawił się wyżej wymienionymi...

Do shopa chcesz kupowac Prolinka? Wspolczuje. Jesli zamierzasz miec
nieostre linie itp to prosze bardzo. Jesli nie to markowa karta
zgodznie z sugestiami kolegow.

Pozdrawiam
GLide

PS. A ten Spire z miedzia jest niezly. Krece na nim durnia i na
temperature nie narzekam (i odnioslem wrazenie ze odrobine cichszy niz
CM)