Bios- ustawic pamiec

Autor: tomas (monolohenares_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 15:58:54 MET

Siemano !

Przydalaby mi sie wasza pomoc. A sprawa taka: zmienilem kiedys
niechcacy jakas opcje w BIOS'ie ale za cholere nie pamietam
co zmienilem. Od tamtego czasu na kompie trudmo normalnie pracowac.

Jedyne co pamietam to to ze po tej zmianie dalem ustawienia domyslne
raz biosu a raz plyty, a te ustawienia domyslne takie ze az sie plakac chce,
bo to jakas malo popularna plyta Procomp B680 440BX Chipset.
No ale jaka jest taka jet, przed moimi manipulacjami pracowala jak nalezy.

Interesuje mnie kilka opcji w Chipset Features Setup.
Wydaje mi sie, choc nie znam sie dobrze ze tylko to podmenu
ma wplyw na stabilnosc systemu.(w moim BIOS)
Dlatego wlasnie pytania z tej beczki.

'EDO CASx# MA Wait State' - (2;1)
'EDO CASx# Wait State' - (2;1)
obie niezmienialne po wlaczeniu opcji
'AUTO Confoguration'

'EDO DRAM Speed Selectiom' - (60ns;50ns)
'SDRAM Precharge Control' - (Dis./Ena)
'DRAM Data Integrity Mode' - (Non-ECC/ECC)
'Passive Release' - (Dis./Ena.)
'Video RAM Cacheable' - (Dis/Ena)
Auto Detect DIMM/PCI Clk' - (Ena/Dis)
'Spread Spectrum Modulated' - (Ena/Dis)

moja pamiec: SIMENS HYS64V8200GU-8
                     B1299140355
                     8M x 64 SD RAM
                     PC100-222-620

Gdyby ktos z was wiedzial jak ustawic te opcje w miare optymalnie
zeby komputer znowu pracowal stabilnie to bym prosil
o wskazowki.
A gdyby ktos wyjasnil jeszcze do czego konkretnie sluza w/w
opcje to by bylo niezle, sam jestem ciekawy.

tomas