Re: Sukces - P2B Celeron900

Autor: Radio Erewan (radek_at_broffsee.com)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 15:29:37 MET

"Radek Bubnowski" <cegla_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> gratuluje i ciesze sie, ze o tym piszesz. sam mam p2b. co do biosu
> to tez myslalem, ze 1012 jest najnowszy. ale jest nim 1014 beta1:
> http://www.ctechnet.com/hardware/asus.htm
> po tym powinien wykrywac prawidlowo (ja mam 633 i mialem tak
> samo).

Nie wiem, czy się odważę... :-) Teraz działa... a bety to bety. Niech sobie
pisze Pentium III mnie to nawet pasuje :-))))). Męczę go 2 dni - i jeszcze
nie siadł, nie zwisł, nic - stabilnie jak stare pentium.

> daj jeszcze znac - chocby na priv jak z podkrecaniem tego cel900
> sprawa sie przedstawia.

Nie jestem z kręcących, ale może skoro mam Cellerona to powinienem :-). Mogę
dać FSB na 133... pamięci to wytrzymają, ale czy procesor... tego nie wiem.
Wiatrak jest naprawdę gigantyczny (z miedzianą podstawką i dobrze (cienko)
nasmarowany pastą przewodzącą) ledwo się zmieścił.

Kiedyś od kręcenia rozwalały mi się dyski - więc mi przeszło... teraz pewno
będzie podobnie i wykastruję żonie WXP.

Pozdrowienia
Radek