Re: Drukarka USB Lexmark Z12 pod Windows Me - dziwne

Autor: boqs (boo64_at_chello.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 14:44:52 MET

taki objaw miałem ze skanerem LG, który ma na sobie przycisk,
i aby on działał [wywoływał aplikcję OCR...] musi być w tray-u
takie badziewie .... ono powodowało u mnie takie cyrki
więc może wlazł ci poza gołym sterrownikiem jakiś badziewny
rezydentny programik ...

napisałeś "inne sposoby buforowania"
... chodziło ci o buforowanie usb ...?
... ja bym pogrzebał przy vcache-u
[u mnie system wyraźnie zwalnia gdy ustawię go powyżej 32MB]

> Nie wiem czy to przyjeta praktyka, odpowiadac samemu sobie przed
> publika...

też nie wiem
ale mi się podoba