Upgrade AWARD BIOS.

Autor: Roman Rumian (rumian_at_agh.edu.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 12:31:36 MET

Panowie,

kupilem Barracude IV 40GB i bios mojego peceta z 1999 roku (400 mhz celeron, 66
mhz fsb) nie widzi go, dopoki nie zaloze zworki ograniczajacej pojemnosc do
32GB.

Szkoda 8 GB.

Poszedlem na strone AWARD'a, zarejestrowalem sie po upgrade, ale zdaje sie, ze
robia to odplatnie bo kosc z BIOS'em wyglada mi na OTP EPROM.

Gdyby ktos mial upgrade pokonujacy ta bariere 32GB to poradzilbym sobie ze
zdobyciem nowej kosci i zaprogramowaniem jej.

Numer mojej wersji BIOS'a jest taki : 07/13/1999-i440BX-W977-2A69KA1LC-MQ.

Uklony

Roman Rumian