Problem z włączaniem PC

Autor: Remeks (remeks_at_viper.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 12:13:31 MET

Sprzet
Gl. ABIT K7
W 98SE
UPS
(bios najnowszy + 4in1 VIA v35)
od jakiegos czasu mam nastepujący problem
po włączeniu UPS-a PC natychmiast startuje i nie wiem dlaczego
nic nie dokładałem , oczywiście gdy go wyłączam (zamknij system) komp się
wyłącza prawidłowo spod napięcia , wystarczy ze wyłącze i włącze UPS i znowy
start systemu.
Nie ma znaczenia czy właczam UPS-sem czy też na listwie
zasilającej -doprowadzającej do niego napiecie( oczywiście wtedy musi byś
załączony.
Czyli Każde podanie napięcia na PC go załącza tak jakby nie było wylącznika
na samym kompie albo by miał zwarcie ale wtedy nie moglbym ga wyłaczyc bo
bylby od razy restart a tak nie jest
POMOCY!!!
Remeks