Re: Scalak w ktorym siedzi BIOS peceta

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 11:31:16 MET

> W sklepach elektronicznych w Lodzi robia WIELKIE oczy jak pytam o
> flash'a do PeCta. Wedlug nich nigdzie nie ma, nikt tego nie robi, nikt
> nic nie wie.
> Utwierdza mnie to coraz bardziej w przekonaniu, ze Lodz to zadupie i
> zascianek. :-/

Nie przejmuj się, to niestety nie tylko Lodz ale cala Polska tak wyglada.
Mimo wszystko odpowiedni modul pamieci mozna dosc latwo kupic, chociaz
niekoniecznie tej firmy, ktora byla oryginalnie w plycie. Tak naprawde to
liczy sie tylko oznaczenie scalaka, bez pierwszej litery/literek
oznaczajacych producenta (w zasadzie kazda firma produkujaca scalaki robi
jakies moduly pamieci flash).

A jakiego scalaka poszukujesz ? Moze znajde cos w swoich zapasach.

pozdr.
CHOOCH