Re: ECS P6IPAT - problem

Autor: martin_steiner_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 10 Nov 2001 - 10:12:29 MET

> nie pamietam co to bylo, ale jak u kolezanki mialem problem z
> wykrzyknikiem przy urzadzeniu ktore na pierwszy rzut oka wygladalo jak
> czesc plyty glownej, to pomoglo dopiero wlozenie plytki od modemu.
> Jeszcze raz powtarzam, nie pamietam co to bylo:-)

w tym wypadku napewno to nie jest modem gdyz ten zostal poprawnie w calosci
zainstalowanyu i dziala.
problem jest w braku sterow w magistrali pci (pci system management bus) i tu
siedzi licho gdyz w oknie nie ma informacji jakiego poszukuje pliku a na cd od
plyty jak rowniez na cd systemowym nie moge znalezc tych sterownikow.

mam nadzieje ze ktos z Was ma ta plyte glowna i moze mi powiedziec czy u niego
wystapily jakies problemy tego typu.

pozdrawiam
martin