Re: Dysk na mini serwerek w domu.

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 11:40:45 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:3BEB9AE9.F416AFB5_at_magsoft.com.pl...
> Hi,

> Dziwne, bo Barracudy IV w sumie były do niedawna uważane za dość trwałe
> dyski w porównaniu do poprzednich serii, które były mocno padliwe.
> Ja osobiście jednak bym Seagate nie brał -- albo Maxtor, albo Fujitsu.
> I bardziej Maxtora, bo Fujitsu troszeczkę częściej chyba padają niż
> Maxtory (choć oba raczej rzadko).

Tu znowu odzywa się zasada, że padają te dyski, które są częściej kupowane ;-)
(mimo dobrej jakości dysków prod. przez inne firmy Seagate jest nadal najpopularniejszy ...).
Jako tako - nie miałem praktycznie nigdy kłopotów z Seagatami (przykładowo
w domu mam 850MB 5-letni i 3.2GB 2-letni).
Obecnie przymierzam się do nowego dysku (~40MB) - będzie to na 95% Maxtor i na 5% Fujitsu ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl