Re: Partition Magic ?

Autor: Andrzej OLEJNIK (ao23608_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 11:18:10 MET

Witaj w klubie. Wczoraj skonczylem walke z tym samym (tylko u mnie sie
Partition Magic 6 zawiesil i partycje szlag trafil).
Skombinuj sobie program o nazwie Easy Recovery Pro. Dzieki niemu uda ci sie
odzyskac dane z rozwalonej partycji (zapisac je na inny dysk/partycje)
Niestety po tym zabiegu bedziesz musial jakos zkasowac ta zla partycje (mi
sie nie udawalo w Win, dopiero w starym dobrym DOSie fdiskiem). Tworzysz ja
od nowa i pzegrywasz odzyskane dane na nia i masz jak dawniej.
Jedyny mankament: musisz miec jakis dysk/partycje z wystarczajaca iloscia
miejsca by na niej na czas formatu zapisac odzyskane dane.
Powodzenia!
                                                            Olej