Re: Jaki zestaw dla domowego usera?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 08:43:43 MET

Użytkownik Drumlin <ac140798_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6dcmutgb2qo8im6tv2ni05v18dnjbbkr77_at_4ax.com...
> Mam złożyć komputer dla znajomego, a ostatnio trochę nie jestem na
> bieżąco, więc zwracam się z prośbą do grupowiczów o pomoc w
> skompletowaniu zestawu.
> Zastosowania: komputer ma służyć do grania (ale raczej nie w Quake'a),
> oglądania filmów DVD, słuchania muzyki (CD-Audio i mp3) i internetu.
> Limit cenowy to 2700zl, w tym musi się zmieścić również monitor 15",
> bo na większy nie ma miejsca. Ponieważ jest to pierwszy komputer
> znajomego musi być przede wszystkim niezawodny, choć szybkość też
> oczywiście odgrywa rolę. Możliwość przyszłej rozbudowy mile widziana.

> [...]
kurde ! duzo kasy nawet - co do DVD - polecam stacjonarny za 800-900 zł (z
CD-RW i MP3 obsługą) no chyba ze maniak, ale wtedy koniecznie karta
graficzne z TV-Out (najlepiej ATi np. RADEON VE - skoro nie chce greać w 3D
gry jeśli chce to nowe RADEON'y 7500 wystarczy - wszystkie mają wsparcie DVD
i piekny bez problematyczny oraz na TV !!!!!

a reszta :
AThlon kolo 1GHz starczy
płyta moze być coś nowszego MSi na KT266A ale starczy ECS na KT133A
muza Sound Blaster Live 5.1 + gósniki ( to głównie do DVD czyt. kino
domowe)
DVD Toshiba
RAM kolo 256 starczy zależnie od płyty DDR or SDR
co tam jeszcze ....... dysk jakiś a byle co jakieś 20-40GB Samsung (tani i
działa)

podlicz to dobrze i w zależności od sumi zdecyduj czy Płyta na KT266A + DDR
pamięć czy tylko KT133A
a monitor !! no kurde powiedz gostkowi ze 15' to już nie produkują czy cos !
przecie 17 to minimium obecnie (newt do zwykłego Worda czy interneta)
jakieś LG czy Samsung 755 czy coś kolo tego za 900-1200 złoty
no chyba ze zeczywiście musi byc 15 - mniej więcej te same firmy robię w
miere znośne tanie modele (bo inne kosmiczne tanie monitory to sobie daruj)