Re: TVout w grafice

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 08:30:33 MET

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9sdum9$r33$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "todus" <todus_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> >

> czlowieku pytanie :) ! MUSI BYC !!
> ja mam ok 20m i nie ma prawie strat (dobr karta markowa)
> kabel gruby z dobrym ekranem !

no kurde cos nie tak - sam mam 5 m na zwylym Chinch->EURO i jest OK
więc nawet nie trzeba super kabla (ale jak szukałem to widziałem w sklepach
z HiFi itp. kable pozłacane S-Video z filtrami za 80-90 zł)

nie powinno miec znaczenia - spróbuj na chinch (chyba jednak po niskich
chęstot. jest bardziej odporne na zakłucenia choć jakośc gorsza ale pewien
nie jestem)

> warto zobaczyc, svideo jest lepsze
> opis na hardwarebook.net (zlacza svideo i euro scart)
moze lepsze ale droższe ! ja tam za 30-35 złoty mam 6xchinch->EURO (wej i
wyj + STEREO) bo mam tez tunerek TV