Re: Problem z apletami

Autor: Greg (grandalf_at_polbox.com)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 13:57:38 MET

Użytkownik "Anna" <anarpi_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Mam taki problem (z góry mówię, że jestem kompletna lamerka, wiec
wybaczcie
> i smiejcie sie ukradkiem ;-)
> - używam IE 5.5 i próbuję wejśc na czata albo na jakąkolwiek stronę,
gdzie
> powinno mi się otworzyć aktywne okienko (np games.yahoo) -no i łączę się
> czatem, ale niestety aplety się nie ładują - widzę ciemnośc, czyli
> ciemnoniebieskie okno, w rogu którego jest malusi obrazeczek (kółeczko,
> trójkącik, kwadracik :-)), a na pasku zadań komunikat: gotowe
> [...]

Zeby miec pewnosc ,ze wszystkie applety beda sie prawidlowo uruchamiac
nalezy zainstalowac Java PlugIn - jest on w JRE (java runtime environment),
mozna sciagnac na przyklad z
ftp://nov.iem.pw.edu.pl/PUB/WIN95/SYSUTIL/java/j2re-1_3_1_01-win-i.exe
albo
ftp://igloo.netbsd.lubin.pl/pub/j2re-1_3_1_01-win-i.exe