klopot z hpt366 na abitbe6II po upgradzie biosu

Autor: Krzysiek (kluc_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 10:02:43 MET

Przeflaszowalem sobie bios na moim ABicie BE6II, wskoczyla mi tam tez nowa
wersja biosu do Hpt366 (1.25) i pojawily sie klopoty z tym kontrolerem.
Dokladnie chodzi o obsluge nagrywarki LG 8080b ktora wlaczona jest jako
secondary master. Komp przy probie dostepu do tego urzadzenia zatrzymuje sie
na jakis czas (wskaznik myszy stoi lub porusza sie bardzo wolno). Czy ktos
moze doradzic mi co zrobic z tym fantem? Dysk chodzi ok. Przeinstalowalem
system, dalej to samo. Win98se i win2000 server - bez roznicy.
Z gory dzieki.