Re: Temat stary jak świat TEAC czy LG

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 09:59:52 MET

ES wrote:

> To wlasciwie o co Ci chodzi ? Prosisz o opinie, a potem piszesz, ze Cie nie
> interesuja opinie *maniaków.

Rozumiesz... takich osób które mówią, że np TEAC bo... TEAC. Chciałem
wypowiedzi z uzasadnieniem, a nie wypowiedzi w stylu "Kup TEAC-a; TEAC
rulez" i na tym koniec.

> Moze chcesz znalezc takie osoby, ktore maja obie nagrywarki ??

No właśnie, w szczególności TEACA, bo ograniczenia użytkowości dotyczą
głównie wypalarki tej firmy. Czy ograniczenia udaje się obejść i z jaką
skutecznością. O trwałość się nie pytam, bo wehikułu czasu jeszcze nie
ma, a te wypalarki są zbyt krótko na rynku ;-). Ilość wypalonych płyt
też nie jest zdaje się miernikiem trwałości wypalarki o którą mi chodzi,
tzn. aby popracowała te 2-3 lata bez większego śladu zużycia.

> Nie jestem zreszta zadnym maniakiem nagywarki, dlugo sie zastanawialam nad
> kupnem, wkoncu zdecydowalam sie na LG16x (409 zl w sklepie z fatura i
> gwarancja zewnetrzna) i jestem b. zadowolona.

Ja bym się raczej na taki układ nie zdecydował i poszukałbym sprzedawcy
który sam daje na sprzęt gwarancję. Nie interesują mnie gwarancje
producenta. Zepsuje się, to zwracam do sklepu i to jego broszka co z tym
zrobi.

>A swiadomosc, ze w kazdej
> chwili moge zwrocic sie do serwisu, ktory naprawi ew. awarie nagrywarki, tez
> mi pomogla w wyborze. W przypadku Teaca tej swiadomosci nie ma, rzekomo sie
> nie psuja, ale to poczucie bezpieczenstwa ...

Tylko zauważ, że gwarancja jest tylko na rok i skorzystasz z niej jak
trafi się Tobie jedynie ewidentnie schrzaniony egzemplarz. O jakości
nagrywarki dowiesz się dopiero jak sie skończy gwarancja ;-)

Pozdrawiam

Karol