Re: Dyski IBM

Autor: Tomek (jagged_at_polbox.com)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 08:55:19 MET

W ciagu 4 miesiecy padly mi trzy kolejne IBMy z serii Ericsson 60 GB (prosto
ze sklepu). I to nie padaly tak, ze od razu bylo widac, tylko "znienacka".
Nie bylo badow, po prostu zwalnial sie odczyt, glowica jezdzila minutami po
jednym miejscu itd. Teraz mam dwa takie, ktore odpukac chodza sprawnie, ale
bylem naprawde wkuty.

Tomek
Użytkownik "ewelina_sarenka" <ewelina_sarenka_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9sbtgh$p77$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...