kość

Autor: wujek (pudell_at_poczta.fm)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 01:07:37 MET

witam
mam problemik
wymieniłem kość 128 na 256(jedną) i co 5-10 minut komp jakby się przycinał,
wszystkie procesy przez parę sekund poruszają się poklatkowo.
zmieniłem cykle w biosie z 2 na 3 i nic. ze 133 na 100 to już chyba lekka
przesadda. wirtualnej też nie mam specjalnie ustawionej.
zauważyłem również że na dysku systemowym dziwna rzecz się stała otóż w
momencie gdy zostaje mu 260 Mb to daje komunikat że jest już pełny.
zestaw jest na płycie Solteka SL-75KV+ - może jakiś feler i trzeba zamienić
na dwie128, czy może przeinstalowac windę?
hilfe
pozdrawiam
marcin